Saturday, December 4, 2010

december




Ble smpi disember je, aku mula la teringat 1st time aku masok universiti, both diploma & degree aku register sesi disember, so disember sgt la sinonim dgn diri aku. Mostly utk yg bkn non-muslim pn sgt sinonim dgn bln disember coz diorang celebrate Hari Natal kan? wish Slmt Hari Natal utk sape2 yg menyambutnya.

Bulan disember ok, tp aku x ske bulan januari. If sape2 yg penah follow blog ni start dari awal mesti taw kesah berdarah tu coz post tu aku dh delete. Hope kejadian tu x berulang lagi la. Doa mintak jauh byk2. Doakan kejayaan utk aku gak coz lagi beberape hari result exam nk kuar. Aku takut kot, berdebar2 je nih. Hope jumpe korang lg sem dpn..huhu


6 comments:

  1. hari natal?.december je..on 25, family gathering aku..eheh

    ReplyDelete
  2. hehe ok la tu..slalu bln ni dh gi bercuti, x kesah la gi mane2 pn
    tp kali ni mcm xde je..hope ade la..
    hohoho

    ReplyDelete
  3. haha..aku pnye azam pn ntah da lgkp ke blom..

    ReplyDelete
  4. azam aku tiap2 taon? nk jd pendiam skit
    bole ke?hahahha

    ReplyDelete
  5. gambar ni? aku amek kt google..hehe
    cantek kan? gambar itik (itik ke?hentam..haha) balik dari hijrah..bulan 12 kan?hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...