Monday, December 27, 2010

Saya Blogger Kuala Lumpur




Apekah post ni? saye blogger kuala lumpur? bagus sgt ke org KL?
Xde la, sebenarnye BPM ade wat entry pasal blogger mengikut negeri. Nak follow mende ni? Click je SINI
Kirenye ni leh jadi intro utk korang semua yg x mengenali aku la, check it out!

 Nama diberi Muhammad Ikhmal Bin Yusoff, atau name timangan aku Mal atau Eimal,panggilan aku di rumah. Nickname yg diberi senior?errr xyah la ye..korang pk la sendiri.

 Status aku lak? single la beb, lom kawen lg...kalau bercouple tu pn kire single gak kan?coz xde ikatan..pe2 pn aku gf pn xde..so conclusion dia aku single la..tu je,haha

 Korang boleh contact aku melalu Facebook la, sbb aku on9 dh mcm 24jam..Camne nk add aku? search Ikhmal Yusoff atau korg leh click kt SINI

 Aku tinggal di Pantai Dalam, Kuala Lumpur. Kebanyakan orang luar x taw tmpt ni coz dia terletak di antara sempadan Kuala Lumpur dan Selangor di Petaling Jaya.

  Pantai Dalam terletak under Lembah Pantai, yg currently dipegang oleh Nurul Izzah Anwar. X slh aku office atau office cawangan dia pn ade kt Pantai Dalam ni.

 Kalau dgn org luar yg nk dtg sini sure aku akan bg landmark mcm Universiti Malaya dan LRT Universiti, pastu sure diorang akan ckp "haaa! aku taw". Secara lebih specific aku tinggal di Kondo Rakyat, and org pn xkan taw gak tmpt tu so aku akan refer sebelah Pantai Hillpark. Btw Kondo ni one of Pantai Hillpark tu gak, Phase 8 kot, tp dilupakan coz ni umah kos rendah je kot, x sama taraf, kene buang la, haha.

  Ape yang menarik tentang Pantai Dalam? selain dari Bangsar South (MSC Status) milik UOA yg sedang meningkat naik dgn mendadak, dan kehadiran perumahan yg mempunyai rumah RM1 juta yg pertama kt area ni? sure la makanan..nothing beat the foods la, anywhere..x mkn x hidup beb!

 Ade byk stall kt sini, tp aku nk highlight beberapa je. Char Kuew Teow kt LRT Universiti, wlupn dh x sedap mcm dulu, tmpt tu still bole buat tmpt lepak la, sbb dia bukak smpi pagi kot. Next N.Lemak Panas Warung Rindu, dan yg plg penting kt sebelah dia, Ayam Golek 5 Star kt Nara Tomyam. Kalau tanya org KL sure ramai gak la yg taw ayam golek ni, pakcik2 & abg2 kt tmpt prac aku siap ajak gi beli ayam kt sini,mengapakah? mungkin rasanya yg unik la kot, aku dh x rase pape, sbb dh byk kali beli, dh mual? maybe..haha. Tp agak mahal skit la, last time ak tgk harga +- RM18.00 la kot.

  Ape lg yg menarik kt area sini? kt gi kt tmpt yg berdekatan la, Midvalley Megamall dgn The Gardens.



14 comments:

  1. hello blogger Kuala Lumpur!
    ayam tu nampak sedap betul.nak boleh tak?HEHE

    ReplyDelete
  2. momochan: mai la ikot dtg sini..sedap kot..nnt kt mkn ye? hehehe

    ReplyDelete
  3. hye..dok pntai dalam ke ? wahhh..dekat larh kte..ta sangke ade blogger yang dekat2 nan rumah..heee ~

    ReplyDelete
  4. Slurp... dap nye ayam tuh... leh la blanjer nnti :p

    ReplyDelete
  5. ateyn: dok kt area mane?hehehe..x ramai blogger kt sini..

    rossoneri: dekat2 je shopping mall..just xde shopping mall sendiri kt area ni, maybe in the future la kot

    manzarina: eh kalau kebetulan lalu boleh je, tp blanje ramai2 la..mane leh abeskn sorg,hehehe :)

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. hye blogger KL. org melaka datang jalan belog kamu and be your 100th follower :)

    ReplyDelete
  8. khadija: tu ar..u r my 100th follower..nnt i bagi award k? x sempat buat..hehe :)
    thanks for following..kirim slm org melaka, melaka kt area mane ye?

    ReplyDelete
  9. salam, mush datang jenguk blogger sekuala lumpur..

    MUSH

    ReplyDelete
  10. mush: thanks singgah..salam dri blogger kl
    hehe

    ReplyDelete
  11. hi blogger kl !
    :D

    eh duk bgsar ke?
    aym golek kt p.d tuh aku slalu mkn.
    sedap2.

    ReplyDelete
  12. as salam..
    huhu..tau kat mana tu. tapi rumah kat sungai buluh ;D

    AYAM? Adoi..

    ReplyDelete
  13. CikCimi: a'ah dok bangsar...ohh slalu mkn, bole thn la kan rase dia..x slh aku dia dh komersialkn la rempah dia..bole beli kt kedai situ..hohoho


    ..said..: ramai blogger KL tunjuk KLCC la, KL Tower la, tu btol2 kl..tunjuk la area umah sendiri..kalau camtu aku pn nk letak KLCC la...tu aku tunjuk ayam tu..hoho

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...