Saturday, December 25, 2010

FEEL FREE TO FLY CONTEST : BARANGAN BODY SHOP UNTUK DIMENANGI

Contest lg? ya...kali ni contest lompat pula. Kebetulan ade gambar yg berkaitan barulah aku akan join satu2 contest tu, semuanya asal dasar kebetulan..so kalau dpt hadiah je la x kebetulan ye..ntah ble aku akan merasai hadiah pertama dari contest2 di blog ni..x mengharap sgt la..hehe :)
Siapakah yang aku akan tag dlm ni? entah la..aku pki tag je, tag kwn2 lg best..hehe

1) Ayman 2) SaipoolZamer 3) Aisya Humaira


FLY LIKE G6

1x 1st Prize : Barangan THE BODY SHOP bernilai RM100.00

1 x 2nd Prize : Barangan THE BODY SHOP bernilai RM 60.00

1 x 3rd Prize : Barangan THE BODY SHOP bernilai RM 40.00


7 comments:

  1. sape yg wat contest ni??
    cm nk join la??

    ReplyDelete
  2. bile nk ajak aku g broga? aku tak pernah sampai sane.. hahaha.. da lame tringin nak g sane.. tolong3~~

    ReplyDelete
  3. irma: ntah, mal main join je.cambest join je la, mari! gi la click link kt banner contest tu, kt belah kanan blog nih

    rizal: xkn la ko x penah pegi, rugi ar..aku pn ikot kwn, kalau kwn aku x ajak, mmg aku x pegi la..haha
    nnt2 la..ble2 free nnt aku ajak hang..

    ReplyDelete
  4. okeh proceed..smart pic nih...tengs sebab sudi join n all the best ya !

    ReplyDelete
  5. mr F: okey! thanks for visiting :)

    ReplyDelete
  6. ihkmal..ak nk ikut jugak ko pg broga oke..heeee

    ReplyDelete
  7. ko kene ikot bdk2 lain..aku ikot diorang..tu xleh ikot aku..haha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...