Sunday, January 9, 2011

sembang kosong

Seperti yg tertera di atas, ni hanyalah sembang kosong..

Aku xtaw nk update ape kt blog nih, maybe esok la aku akan update..buat mase ni aku tgh selesa kt umah, tdo.

Maybe ramai x percaya la, lagi2 yg x kenal aku...aku ni kalau dok uma, btol2 dok uma, jarang la kuar...kalau kuar pn gi minum2 kt kdai mamak dkat2 sini je, siyes weyhhh!..
Tp tu bkn bermakne aku ni x pandai bertegur sapa dgn org, aku sgtlah peramah, x pcaye jgk? tanye la kwn2 aku..

Idea nk buat post ape dh ade dlm otak, ade dlm 2 post camtu..satu aku nk bual pasal hobi aku, and lagi satu pasal photography la kot.

Untuk yg dh join Speeddemons tu thanks la, skit sebanyak dh bantu aku bangunkn komuniti keyboarder kt dlm blog nih, lagi satu nnt aku update member badge tu, aku blk uma x bwk lappy kesayangan..hohoho

Ade soalan? just letak kt comment..idea pn boleh, thanks semua kwn2...assalamualaikum

p/s: rindu someone.....

4 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...